Sunday, December 27, 2009

Soysopize

Benim soyla, sopla isim olmaz. Kendin kaderini cizmedigin bir gecmisin nesiyle ovunc duyma telasina girip yahut neyinden utanc duymak sikintisinda heder olacaksin. Kimsenin kendinden oncesi, onu digerlerinden bir adim one tasimiyor. Ilk nefeste herkes ayni baslangic cizgisinde. Soy ve soptan avantaj sahada gecmez. Sahada ve yarisacaksan herkes kadar once bir hicsin, sonra belki artarak cogalirsin. Her defasinda soy kartini koyacaksan masaya, siginacaksan bir kelime arkasina, tribune cikmalisin.

2 comments:

ali zafer sapci said...

İlgi çekici görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkürler.

yamanadam said...

Varoluşçuluk bu olsa gerek. Güzel yazı olmuş hakikaten. Bu blogun günlük hayatta çok faydasını görüyorum. Kuru bir cümleden öteye geçmek istersek örnek vereyim daha açıklayıcı olsun; Blonde redhead'i ilk kez burada dinledim çok hoşuma gitti, daha sonra indirdim mp3lerini dinliyorum. Teşekkürler Trofolo:D