Monday, January 22, 2007

Kuzu yollarda

Kuzuyu cumartesi günü Ferco'dan teslim aldik. Cok uzatmadan soyliyeyim, 24 saat icinde uzerindeydim. 10 senedir bisiklet kullanmayi birakmis biri olarak, agrisiz sizisiz uzerine coreklendim, hatta ilk kazami da yaptim: Z.Kuyu ust yolda, refuje yanlayarak ufak bir yusuf yusufa dogru yelken actim. Ders 1: Viraja sert girme, girersen cikamazsin.
Neyse toparladim ve ctesi aksam Yusit turundan sonra Pazar aksam Nisantasi-Etiler arasini "ellerimi birakarak" geldim desem de inanmayin. Mkoy'de stadin onunden ucarak gecmek ne guzelmis be.

Kuzu yollarda

Kuzu'yu islaticaz cumartesi Lupita ve Giovanni ile komsu semtin Fonducusune oturduk. Bu islatma senlikleri esnasinda bir kacimiz iflas edecek gibi. Fonducu guzel "gecirdi". 3 kisi 210. Ama sonradan hesap edemedik, 6 karaf sarap ictik sanirim. Pazar sabah hala sarhostum. Sarap da mukemmeldi.

Crepe & Fondue, Akatlar'da, emektar Mevlam Pastanesi'nin yaninda. Ufak bir mekan. Havalar iyi oldugunda disarida da oturabiliyorsunuz. Ben Carlos'un evinde denk gelemedigim Fondu hadisesine ilk kez giris yaparken, bu iste kompetan gozuken Lupita-Giovanni ikilisine kendimi birakarak verdim etleri fondunun icine. Sonradan gelecegi soylenen Cikolatali Fondu'nun yemek boyunca tarafimdan "cikolataya nasi et daldiricaz" diye dusunulmesi de fondu dunyasi ile alakami ortaya koyar zannediyorum.

Piknik Tüpü
Fondu ocagi. Icerdeki siviyi daha sonra corba diye getiriyorlar.
Etler bu sivinin icinde gorece yenecek hale geliyor. Fondu denilen sey bu iste


Fondü masasi
Fondu dersindeyiz.. Hocamız Alberto.

Patlamaya hazir fondu ocagi
Patlamaya hazir fondu ocagi. Fondaki arkadaslar Jane Fonda ve Alberto Tomba

Vespotti The Kuzu maceralari devam edecek....
(bg sound: "vega - iz bırakanlar unutulmaz")

3 comments:

daphnevega said...

Bu bir insana İstanbul'daki son gününde yapılır mı?

Trofolo said...

Ayse'cim hicbirsey icin gec kalmis sayilmazsin. Adresi belli, not et. Bir dahaki gelisine artik.

Selin said...

Şu resime bir baktım; Kuzu benim eski iş yerimin yayında duruyor..
Bloglarda rastgele gezerken, bu kadar tanıdık bir yer görmek hosuma gitti.. :)

Bu arada blog'un çok keyifli..