Friday, April 6, 2007

"Soğan Kokuyorlardı..."

Otobus sogan kokmaya basladi. Buna neden olanin duraktan binen hangi yolcu oldugunu kesif icin herkesi kokladim. Teker teker.. Süskindvari olmasa da hedef kisiyi buldum. Sans o ki -ki bu sans hep boyledir- bana dogru gelip bir de yanima dikildi. Burnumu acik camdan disari uzatmaya calistim. Bu duzgun sakal trasli, orta karar vatandas giyimli abi'nin kesif sogan kokusunun sabah'in 10:30'unda uzerinde ne is var bilemiyorum, bilmek de istemiyorum. Etli yemekte, salata guzel gider de insan üstünde gitmiyor. Bunca insanin Gucci'lere, Gio'lara, Boss'lara döktügü paralarin bir mantigi olmali. Aylik kazancin bir parcasini temizlik, dezenfekte ve saglikliliga harcamayan halka saygi duymayarak, itinayla selamla...

2 comments:

Yağız Gönüler said...

Sabahları ılık suyun içine 2 diş sarımsak atıp içmek çok faideliymiş. Ancak soğanın sabah ne işi var anlamadım. Padidis soğaaan..

n0s said...

süskind ne?