Sunday, January 6, 2008

Hoax




Yayanin hoax oldugunu söyleyene kadar aslinda her hoax da diger gercekler kadar "dogal" bir gercektir. Yani gercek gün gectikce objektif bir hal olmaktan uzaklasiyor...
Kendi gercegin, genis kabul görmüs diger gerceklerle örtüsene kadar mutsuzsun, gerçeğinle... Sonrasi allah kerim....

***

Inanilmaz boyutlarda bir tevatür saldirisi ile karsi karsiyayiz. Her gun, her saat çöpten gerçek ayiklamaya calisiyoruz. Okudugmuz, tanik oldugumuz, duydugumuz, bize anlatilan, hatta sizin anlattiklariniz arasinda kuskucu, yorucu ve ugrastiran bir gercek avi. Ne kadar gönüllüsüyüz bu avin orasi mechul.

Toplumla simbiyotik bir iliskinin arzini olmayan talebinle karsilama, buna maruz birakilma, bu maruziyet karsisinda müşkül durumlara düsme.

Kommensalizmin kölesi olacagina, çarşıda pazarda hovarda olasica...

7 comments:

anselmo said...

türkiyenin gizli bor, toryum ve bilimum x-yum rezervleriyle ilgili haberlere inanmıyorsunuz galiba. o yüzden mi böyle karamsarsınız? ;)

Trofolo said...

bugün tam karamsarlik üzerine yogun bir baskiya maruz kalmisken burda da rastlamak sasirtici olmadi. "oldu mu ayni anda". acikcasi karamsar bakisi terkedeli epey oldu. bir parca cepte tasimak gerekiyor ama daha baska söyleyeceklerim var.

anselmo said...

mahallece bekliyoruz -bu arada anlatım tarzını ve genel olarak bu blogu sevdim-

n0s said...

rashomonda gerçeğin gerçekten ne kadar gerçek oldugunu izledigimden beri kendi gerçegimi gerçek kabul edip yaşıyorum bana mısın demiyorum, kendi medyanı yarat hesaaabı

Trofolo said...

"simdi burda ayrintiya girmek istemiyorum" diyen kisinin "hadi gir" dense giremiyecegini düsünüyorum. birsey bildiginden degil, detay sahibi goruntusu olusturma...

n0s said...

belki de imam hatip kokenli eşi başörtülülerdendir o kişi; malum ayrıntıda şeytan var işi gücü yokmuş gibi saklanıyo.

farawaysoclose said...

Geçen günlerden bir Dilbert karikatürü: Dilbert Noel tatilinde işe gelir ve hayatının en verimli mesaisini yapar.
Toplumla herhangi bir ilişki olmadan yaşasak bir süre, kafayı dinlesek, ömür verimli geçse.