Thursday, January 8, 2009

Vespa #21


Sektirmeden idman yapiyorum. 80 dakikaya cikardim artik tempoyu, programi da caprazlamaya aldim. Yani sabah gidiyorsam ertesi gun aksam gidiyorum. Araya bir gun ara verip sonra bir gunde iki idman yapiyorum. Sabah sadece cardio, aksam sadece gym(+cross) gibi. Füge'ye soyledigim ve kendime soz verdigim gibi artik yemek dunyasi, mutfak alemi ile alakami kestim. Burada olmayan fotolar ve yazilardan da bellidir. Birseyler pisirmek, fotograflarini cekmekten uzak bir kafadayim bu aralar. Yemenin guzelligi kadar, yememenin sefilligine de tapinmaya basladim. Bu aksam carnitine etkisinden mi bilmiyorum, express-gym'de agirliklar hafif gelmeye basladi.

Kulupten ciktim, eve giderken donup kuzu'yu kontrol etmek geldi icimden. Kurcaliyorlar. Gecen gun biri kurcalamis, bu yagmur ve karlardan once. On yuzunun sol ust kosesinde bir sekilde border platin kaplama kanirtilmis. Ben de tornavida ile icerden cikan silikon parcayi iceri sokmak isterken daha da mahfettim. Yan sitede oturan ve motora "satmayi dusunersiniz ben almak isterim" diye not birakan kizdan supheleniyorum. Guvenligin de oldugu bir yerde kim motoru kurcalar pek anlamiyorum. Bir ara biri ya istemeden devirmis ya da tekme atarak yikmis motoru. Sol yanaginda izler vardi, cantanin da kenari surtmus ve boyasi kalkmisti. Aklima geldi, gidip bakim dedim, yerleri de kuru gorunce bir sahile iner turlarim diye dusundum. Eve gidip giyinip ciktim. Yolda Aceto aradi, biraz lafladik, anlattiklari canimi sikti. Parka gittigimde, her zamanki gibi seleye kediler cokmus. Ayak izleri ve camurlu baskinlar... Olsun bir sekilde brandanin altina saklanip, yagmur ya da soguktan kismen korunuyorlar diye hosuma gidiyor. Onlara bir yararim dokunuyor diye dusunuyorum. Sütlü ve arkadaslari...

Hava cok soguktu dun aksam. Parmaksiz eldiven takmaya olanak yok. Yine de dondum. Hisarüstü'nde bir corba icip geri döndüm. Corba ve salata iyi gider demisti Füge. Eve donerken neden hala bir uzun cam taktirmadigimi dusundum kuzu'ya.. Yerler kuru oldugunda biniyorsam, bile bile donmak ve ruzgari yemek niye?

Sahi insan bile bile, sonunu göre göre neden birseyin ustune gider?

4 comments:

Cimbo said...

akü yü de kontrol etseydin..

Kartal Bafiler said...

"Sahi insan bile bile, sonunu göre göre neden birseyin ustune gider?"

Bu durum bende daha çok "acaba ve tembellik" bir araya geldiğinde oluşur.
Ehh birde kendi içimizde disiplinsiz bir yetiştirilme tarzından kaynaklanan arkaplan var.

farawaysoclose said...

bir ihtimal belki sonu farklı olur diye. bir de "insan" olduğundan işte, diğer türlüsü olsa makine olurdu, bilgisayar olurdu, terminatör filan olurdu.

Trofolo said...

Ben de bu toplumun bir ferdiyim, dolayisi ile trafik kazasinda ters seriti izleyen vatandas misali sefilligi, rezaleti ve dibi gormek adina filmi sonuna kadar sariyor, bekliyor, gozlemliyor ve not aliyorum. Çiğ Süt Co.