Friday, September 16, 2011

Love or not!

Sevip sevmemek arasinda derin kontrastlar yok, sanki. Sokak kalabalikti, Barney'i bir arka sokakta otel önünde gördüm. Konusasi olan iki kisinin sendeleyip konusamamasi gibi oldu adimlar, sendelendi. Gecip gittim, hamama cevirdi, katlayip sallayip yolladi. Emek'e dedim ki napiyoruz burda imza icin bekliyoruz. Agathocles tshirtünü Barney'e uzattigimda, seviyor musun bunlari? dedim. Bilmiyorum, belki de diye cevap verdi. Sevip sevmemek arasinda derin kontrastlar yoktu. Lale'de kaşık kaşığa "3. kez gelirlerse gitmem herhalde" dedi. Bir daha sevemezsin, bir kere olur o. Kaldi ki, sevmek ne demek ki?

Baska türlü bir hayata direksiyon kirmak an'la sözkonusuyken, sevmek de nesi?

Napalm Death, Istanbul @ 13.09.2011 Napalm Death, Istanbul @ 13.09.2011 Napalm Death, Istanbul @ 13.09.2011 Napalm Death, Istanbul @ 13.09.2011

0 comments: