Saturday, August 8, 2009

Dükkan'da Zehirlenmek Haber Değil Mi?


Zannetmiyorum ki bu sehrin dedikodu duvarlarinin disinda yasasin bu basin da, onun emekcileri de. Eger sehrin zenginlerinin varostaki bu "elit" kasapta yaptigi davetler sayfa sayfa haber oluyorsa, fotograflaniyorsa; Dükkan'da zehirlenen 10 kisinin de diyecekleri haber olmalidir. Ben duydum, arkadasim anlatti, cevreden baska duyulanlar da var. Tugce Tatari, Aksam'da artan sikayetleri dillendirmisti bir süre once. Carrefour'daki corner'inda satilanlardan zehirlenen birinin Kaybolan Tatlar mail grubunda anlattiklari var. Merak eden arar bulur. E peki haber olmasi icin insanin kopegi isirmasini mi bekliyorlar? Yani birilerinin ölmesi mi gerekiyor? Gida satan bir yer gelen musteri profili ile degil de sattigi ürünün kalitesi ya da ortaya koydugu fiyaskosu ile haber olabilir galiba oncelikle.

3 comments:

dchetin said...

Zehirleyici bir fiyaka anlamsız zaten.

Yasin said...

Kelebek'teki yolsuzluk haberinin altında Dükkan dokundurması manidar olmuş, tesadüf olduğunu düşünmüyorum, Dükkan'ın en büyük reklamını uzun süre Kelebek yaptı zaten, Tugce Tatari çok şık dokundurmuş.

darla singer said...

Ben de Dükkan'da zehirlendim, aylaarr aylar önce Beymen Blender'da ilk açıldığı zamanlardaydı sanırım. Bayaa zehirliyolar anladığım kadarıyla insanları....