Monday, August 10, 2009

"Seni Ben Yarattım... Beni Terkedemezsin Kontakkkk"



Cumartesi aksam 02 sularinda TVnet kanalinda Klark adli programda Mazhar Alanson, söz eski sarkilar ve Peki Peki Anladik'tan acilinca Ayhan Sicimoglu icin sitemkar bir ifadede bulundu. Oldukca da sertti aslinda: "Ayhan isi artik MFÖ'yi ben yarattima getiriyor. Sacmaliyor"...

Son birkac yildir dönen "Sen neymissin be abi" Sicimoglu'na yazildi mavralarinin orta yerine limon sikilmis oldu. Hayat bir yanlis anlamalar, anlatmalar ve garip cikarimlar-cikarimsamalar diyaridir. Bazen ne zordur insanlarla yasamak.

Bu arada bu muhafazakar kanallarin zorlama muhafazakar ittirmeceli hayat bakis acili örtük din soslu mesajlamalari ve belalti ayar cabalarina da mana veremiyorum. Pek komik oluyorlar.

3 comments:

müşkülpesent said...

ayhan sicimoğlu daha dün gs tv'de şarkının hikayesini anlattı ve daha da ötesini söylemedi.

mazhar ve eşine çok fena kıl olduğumdan herhalde ya da ayhan sicimoğlu'nu aşırı sevdiğimdendir bilmiyorum ama ayhan abim haklıdır.

mazhar'a sordular emine erdoğan konsere gelmiş diye cevabı şeref verdiler efendim oldu.

fuat'a aynı soruyu sordular isteyen herkes gelebilir konserlerimize oldu.

alakasız falan filan oldu ama mazhar ve biricik yalakasınız

Çift Kaşarlı Tost said...

mazhar alanson = engin noyan v2.01

halk said...

mazhar çok şekil adam,
munib engin noyan nirde, mazhar nirde,
bu ülkenin moral değerleriyle içli dışlı olan herkes reklam yapıyorsa, anneannem reklam ajansı sahiplerinden daha düzenbaz olurdu, aklıma nenemin bi şeyi olursa dedem olurdu adlı güzide tarih ''önermesi'' de geldi ne alakaysa, ama rabbime sordum ''yazma'' dedi.stop.