Monday, November 9, 2009

ways to Organize Your Life

Unutmakla problemim var. Unutmamam gereken seyleri unutuyor, unutmam gereken seyleri unutamiyorum. Hersey arapsacina dönüsüyor, bazen icinden cikilmaz bir hal aliyor.
Bazi seyleri yazmazsam unutuyorum. Bu yüzden kirtasiyelerin defter-kagit koridorlarinda saatlerce dolasiyor, kucakla defter-kagit-kalem alip cikiyor, calisma masasinin üstünü defterlerle kapliyorum. Hepsine ayri ayri notlar yazip, sonlari onlari temize cekmek icin baska bir güzel defter aliyorum. Yazmazsam kötü oluyor, yazmak zorundayim, aklima gelen herseyi.


organize-your-life-03
morningglory.co.kr

4 comments:

zajebiście said...

yürürken, yolda giderken, derste uçmuş gitmişken aklıma gelenleri / gelmesi gerekenleri not etmek için bir küçük ajandayı almıştım ben de.

sonra ajandayı yanıma unutmaya başladım.

graSS said...

telefonun ekranına hızlı not olayını taşıyalı rahatım.saat için de telefonu kullandığım için illaki çarpıyor göze.

wucky said...

Active Desktop Calender diye çok kalender bir yazılım var. Bu tarz programları bende çok faydalı bulmam ama sürekli bilgisayarın başındaysan hiç bir şeyi unutmana izin vermiyor. Tavsiye ederim.

Vucky

Yağız Gönüler said...

babamın bana aşıladığı belki de en özel şey not tutmak, yazmak. hafızam da zayıf olunca çok çabuk unutabiliyorum. ancak güzel görünümlü not defterlerinin neden 29tl'den başladığını çok merak ediyorum.