Saturday, November 14, 2009

Vespa #31: dans la Paris


Paris'in yollari karo tastan,
sen cikardin beni bastan sondan ordan burdan... (via es)
***


Kış geldi farkinda misiniz? Artik surata çarpan ruzgar ferahlatmiyor burun deliklerimden girip, kicimin en derin hatlarina kadar vuruyor. Hala tshirtle bindigim kuzuda tir tir titreyerek gidiyorum. Ama bir eldivensiz olmuyor. Kesik parmakli eldivenler, yerini orumcek adam ellerine birakti. Neden cifte almadim diye hayiflaniyorum bu orumceklerden. Oysa ben herseyi iki tane alirim, yedekli calismak iyidir.

1 comments:

gamze said...

bu coffee parisien benim favori mekanlarimdan biriydi. orda yasayip da hergun adi "coffee" parisien olan biyere gitmek abes ama yemekler cok sahaneydi. sonrasinda apple crumble ve nane cayi. yaninda da ingilizce kitap satan bir kitapci var.