Friday, June 3, 2011

Eskiya

"Eşkıyalar ölünce hala yıldız olur." -




E:
Keje, Keje,...
Beni hapiste vurdular Keje.
Ölmedim.
Hastalandim, bir cigerimi orada biraktim yine ölmedim.
Cok dövdüler beni.
Kan kustum.
Ama ölmedim.
Yasadim.
Seni bir kez daha görebilmek icin yasadim.
Simdi bana dediler ki, kimse sesini duyamiyormus.
Susmussun.
Benimle de konusmayacak misin Keje, sesini duyamiyacak miyim.

K:
Eşkıyalar ölünce hala yıldız olur.

E:
Daglardayken geceleri binbir haşarenin kurdun sesini duyardim.
Yatardim bir kayanin üzerine, gökyüzünü seyrederdim. Ve yildizlari.
Seni düsünürdüm.
Sonra bir yildiz kayardi ve derdim ki, "işte bir eşkıya daha ölmüştür".
Çocukken sana eski zaman eşkıya masallarini nasil anlattigimi düsünürdüm.
Senin yildizlara bakisini.

K:
Ben de geceleri yildizlari seyrediyem.
Ama seni görmemişem.
Yasadigini anlamisem.
Gelecegin günü beklemisem.
Sesim simdi bana cok tuhaf geliyor.
Sanki baskasi konusuyi, ben dinliyem.

E:
Ben ömrümce bu dakka icin yasamisem.
Artik ne olursa olsun önemi yoktur.
Seni gelip alacagim.
Beni bekleyesin Keje!

0 comments: