Wednesday, May 9, 2012

Vespa #45


Gecen gün sabah telefon caldi, erkence. Sese uyandim. Arayan Enis'ti:
- Kalk asagi in senin motoru cekiyorlar dedi.
Kicima hizlica bir kot + tshirt gecirip asagi indim. 1.65 boylarinda bir trafik polisi
- Napiyorsun sen... dedim
- Senin mi bu motor... dedi
- Herilt yani...
- Ceza yedin.. Kaldir bunu burdan.
- Nereye kaldirayim, eve mi cikarayim. Burasi gece araba dolmus, bu da gece burada kalmis. Buraya cekmisim mecburen. (Motorun ucundan 30 cm, otobus duraginin izdüsüm alanina girmis)
- Burasi otobus duragi bak, çek karsi kaldirima...
- Kaldirima nasil cekeyim, yaya nasil gececek kaldirimdan.
- Banane!!!

Uc asagi bes yukari bu adamlardan bu ülkede her yerde var. Her satihta, her zeminde.
Kendi fasit dairesinde "is yaptigini" zanneden, ama aslinda problemi/durumu bir baska alana sepetleyen, iteleyenm, öteleyen.. Umursamaz, is bilmez, nemrut, cahil ve biçemsiz...

Arada afyon patlamamislikla niye alkisladim bu salagi bilemiyorum. Melun vatandas protestosu. Sabah sabah teke zortlamasi. Sacmalik, sacma kere sacmalik. 3 ayda yenen ikinci gerzek ceza. Salakça.


0 comments: