Monday, September 10, 2007

Geç

..sabah 06'da kalkiyorum yine gec kaliyorum. 07'de kalktigimda "bir film izlenecek kadar vakit var" diyorum, "ohooo 09'a kadar bir film biter" diyorum, dvd'yi takana kadar 08 oluyor. 06'da kalkinca "08'de iste olacagim cok sahane bir duygu bu" diyorum, saate baktigimda 09:20 oluyor. 09:30'a kadar iste olmaliyim. 09-09:30 arasinda yani. "07'de kalkinca kosmaya gidilir" diyorum, bir de üstüne sicak-soguk dus, "ohooo damarlar acilir"diyorum. tam damarlari acmak icin niyetlenmisken 07:45 gibi domates rendelerken buluyorum kendimi. "menemen olacak, kizarmis ekmek soyle de yaninda bir cayla balkonda sefa yaparim" diyorum. bir daliyorum 09:30'a kadar kahvalti laklagi olmus, isi unutuyorum. "sahi calisiyoruz erken kalkmak lazim" diyorum. "cok erken hem de 06'da kalkip yoksa kahaltiyi sahilde mi yapsak" diyorum, "kirecburnu firindan da orgazm pogacasi aliriz" diyorum. vurup kafayi tekrar yatiyorum "ne olursun 1 saat daha uyuyim askim" diyorum. evli olmanin gec kalmamaya artisini anliyorum, insana dürtecek biri lazim. 04'de de kalksam gec kalacagim gibi. aksam bazen is uzuyor, "artik bu saatten sonra yatarsam gec kalirim" diyorum, yatmiyorum, ise gec kalmiyorum. zombi gibi geliyorum, 14:00 bariyerini asmak icin atla karayi, dart'la playstation'i seciyorum. "ofisi kafaniza göre dekore edebilirsiniz" diyorlar, bir sabah 07'de ofise gelip kimse gelmeden dekore edecegim diye plan yapiyorum...gec kalmamaliyim...

0 comments: