Friday, April 18, 2008

Rahat ve liberal hayata gönül ferahliliğiyla devam etmek


Etrafta'dan Boran Güney'den... o da Radikal'den Gökhan Özgün'ü alintilarken... Anneannem bu durumlara şey derdi "Dındıgının dındıgı"...
Radikal yazarı Gökhan Özgün, inanılmaz serbest çağrışım yeteneği ve ironisiyle beni her yazısıyla kendine daha çok hayran bırakıyor. Bir Cihangir Ev-Sol’cusu olarak muhalif vicdanımın sesini bulduğum için reklam dünyasında bol kazandıran işime; cafeler, meyhaneler ve doğumgünü partileri ile bezeli rahat ve liberal hayatıma gönül ferahlığıyla devam edebiliyorum.

http://etrafta.com/...gozu-cikasica-gelin-adi-batasica-gelin
***
Geçen Pazar kahvalti yaptigimiz mekanda kafami arkaya cevirince Pippa'nin önceki gece televizyonlarda simasina asina oldugum ablasini gördüm. Gayri ihtiyari ara ara dönüp bakma ihtiyaci duydum. Saskinligimin bogazara nazir bu mekanda belki "bunalimdan cikmasi, kendini daha fazla üzmemesi" icin Türk misafirpeverligi ile getirilmis bu kadinin yüzündeki belli belirsiz tebessümden oldugunu söyleyebilirim. Oysa havaalaninda ilk mikrofon uzatildiginda, acisini degil bunun bir topluma maledilmemesi yönündeki gayet provokasyondan uzak yorumlarini dökmüstü agzindan.. Ne agirbaslilik, ne sogukkanlilik ve sorumlu laflamalar derken.. bir aci en fazla 30 gün sürer mi 30 saat mi diye tabaktaki salama catal salladim. Bogazda sularin aktigi gibi, hayat da devam ediyor.. Napsin kadin üstünü basini mi yirtsin...

0 comments: