Friday, February 2, 2007

24 Saatte Şifresini Unutan Adamın Doğumgünü

"Geçmişi Olmayan Adam" gibi oldu değil mi? 24 saatte şifresini kaybeden geçmişini de unutabilir aslında. O jakuzi ile masif yer dosemesinden vazgecerse bir Franka Potente'si de olmayacak, ama uyanirsa ne ala... Sen 3 tane yassi dose eve, sonra cimrilik edip laminanttan git. Müstehak sana sifre unutmak Strofor.


sahte strofor


Aksam dogumgununu bahane ederek nihayet 1,5 haftadir suregelen Güler çökmesini yapabildik. Çöker çökmez de Bay Güler'in bizi dumura ugratan hosgeldini ile karsilastik. Trofolo'daki Güler fotolarini görmüsler, parca parca montajlamissiniz, cok guzel olmus falan diyince anladim ki google fena birsey arkadas. "Sordum adini sevgilim Gugil'a yokmussun orada"dan beter birsey.

dukla prag
Ecnebinin xxl anlayisina isyan edeyim, guzeli Dukla Prag kara topraga yar olmasa da bize cuk oturamadi...

"Residence insani" Waruy, "sahte Dj redbull icecegi" Gökçe, sevgili dostum "Giovanni" ve esas oglan Strofor'la baslayan yolculuk her zamanki gibi dukkandan son kalkan masa olma serefine nail olana degin sürdü. Yanniz bu sefer birsey yedigimi animsamiyorum, cenem düstü, 2 büyügün 1 tanesini ben ictim (Giovanni oyle diyor) ve tahmin edilecegi uzere ertesi güne yamuldum. Aksam donuste olan bitenleri ve eve nasi geldigimi hatirlamiyorum. Bir ara masaya gittikce Robert De Niro'lasan Soral da dahil oldu ama yeni iklim degistiren kus misali erken havalandi yatagina dogru...

30'lar kulubune hosgeldin genel sekreter...

0 comments: