Wednesday, February 21, 2007

Nevale Vekeyşın'dan Öte

Hic "auto vacation reply" hazirlama ihtiyaci duydugum bir hayatim olmadi. Bazi arkadaslar var mesela, mail atinca onlara, autoreply geliyor: "Suan falanca santiyedeyim, sehir disinda, lutfen X hanimla kontakt kurun" yahut "Paris'e tatile gittim, gelicem. Ben gelene kadar beni kiskanmakla gecirin o deli vakti" gibisinden.

Ben nevale alisverisinde iken sms atan ya da arayanlara autoreply vermek, "carsida pazarda deli divanelerdeyim, taze sogan pesinde, roka tere avindayim" demek istiyorum. Ama Turkcell'in bu servisleri ile ugrasacak kadar zihnim acik ve bos degil. Ben dolu bir adamim yahu, onu demeye getiriyorum.

Doluydum hakkaten. Cumartesi haftasonunu validehanimla keyifli bir haftasonuna cevirmek icin Levent Carsi'ya daldim, once Sirvan'dan 20 adet acili lahmacun siparis ettim. Onlar hazirlanirken ciktim Fishport'tan deniz cuprasi aldim. Ayikladilar sagolsunlar. Gozum karidese takildi. Ufak karides alicaktim, yok. Jumbolarin da fiyati kol boreginden hallice: 90 YTL kilosu. Birgun "ver ordan 1 kilo" diyecegim biliyorum ama o günler daha gelmedi. Ufaktan goremeyince "tezgahtar" hazira yöneltti, gaza gelip 200 gr dedim, 10 YTL ederi. Evde tattigimda begenmedim, tadi yoktu. Raki yaninda gitti iste olesine, karidescesine, kardescesine.

Lahmacunlar, es dost gelir arada kazinti olurlar diye aldim. Sicak yemeyi sevmiyorum. Ciktigi gibi. Valide götürmüs ama karambolde 2 tane. Sirvan iyi yapiyor bu mereti, bir de haci-hoca olmasalar guzel olacak hayatimiz. Kalanlari ufak paketlere bolup, folyolayip deepfreeze kaldirdim. Pizza sevmiyorum ben. Cok hamur geliyor. Gerci en son dostum Giovanni ile Cihangir'de Miss Pizza'da yedigimiz ince hamurlu pizzayi begenmistim. Yine de turkish pizza, FLP-Forza Lahmacun Partisi. 2-3 gun dolapta kalip, cikarip eski bir tavada isitip yemesi cok zevkli oluyor.

Ciktim Panex'e ugrayacagim. Panex'in yerinde yeller esiyor. Carsi'nin emektar Unis'ine döndük, köklere yani. Birgün Kalipci Sokak'a da dönecegiz, Giovanni "gel gel" yapiyor zaten.

***

Etilerpool
1 yil sonra masada kaldim bilardoda. Hem Kerem'i hem Cem'i arka arkaya patakladim. Cakma stile son, artik teknik oyuncuyum.

"Taksiye verdigim parayi araba taksidine versem Real macina da yetisirdim. Bir yerde yanlis yapiyorum."





0 comments: