Friday, December 1, 2006

Yalancının Sensodyn'ini .....

TV'de bir reklam, reklamda oradan geciyordum ugradim tadinda bir karakter. Karakter doktor. Doktor disci. Bu aralar bana en lazim olanindan. Neyse abi israrla Sensodyn'i 25 yildir kullandigini iddia ediyor. Bu yasima geldim Sensodyn'i duymadim. Kimi yiyiyorsunuz abiler, ablalar. Colgate'le hadi bilemedin Ipana ile buyuduk de bu "acaip etkileri olan" Sensodyn'i niye bir kere duymadik. Olmaz bole, yapmayin. Ayiptir hatta yaziktir.

Sound: "patricia kaas - il parle d'amour"

4 comments:

bething* said...

kopurmeyen pahali bi dismacunu, macun demek bile isten diil!
tabii uzun sure kullanim etkilerini bilemicem :)

cetinz said...

bu macun ağız içi yarlarına(aft) iyi geliyor

aft ve sensoydn

cetinz said...

bir soru:

blog yazılarının sonunda
"Bu yazıya verilen bağlantılar"
bölümü gördüm. bunu nasıl etkinleçtiriyoruz. blogspotu yeni kullanıyorum ve bi çok özelliğini bilmiyorum.sizde görünce sorayım dedim.

şimdiden teşekkürler.

zillosh said...

rasgele okumaktansa en eskiden en yeniye doğru gelme kararı aldığım için comment'lerim yaklaşık 1 sene gecikmeli yerini alacak =)

diş eti problemi olup da sık sık kanama yasayanlar için ipanadan cok daha tanıdık bir dis macunudur. Tanısmıyor olanları sanslı kabul etmek lazım ,)