Tuesday, March 13, 2007

Alpha Dog: "Bir Atik Berberoğlu Vardı Ne Oldu Ona?"



Pazartesileri cok fena. Muhtelif isyerlerine, ajanslara, atolyelere, satafatli burolara yayilmis tum dostlar sabah 10'dan ogleden sonra 16'ya kadar calismiyor. Sahidim. Herkes kici ile dalga geciyor. Bir pazartesi sendromu icat edilmis, cikamiyoruz icinden. Lak lak united, geyik corporation, thievery corporation....


Gecen günlerde Giovanni ile eski alemleri yad ederken, hizli playboylardan Atik Berberoglu aka. "Atik abi"yi anmadan edemedik. Nerdedir ne yapiyordur derken, Atik abi dün aksam Kanyon Mars'da cikti karsimiza. Her ne kadar Gio'nun "Al bak Atik" demesiyle arkadan benzetememis olsam da o muthis keliyle profili bulusunca bingo.. Yillarin eskitemedigi "Atik Baba", yine ortanin ustu kalibrasyonda bir abla ile arzi endam etmis halk icine. En son hatirladigim hamlesi, baskinda yatagin bir ucundan oteki kosesine tek hamlede ucusuydu. Saygim sonsuzdur, vur kac yara alma teorisyenligi adina..



Tum bunlar olurken az otede Gokhan Sukur ve Okan Buruk zevceleri ile kahvelerini yudumluyorlardi. Lupisyan, Alex'i de gormus. Ben goremedim. Görsem "at bakim topu Trofolo'nun killi gogsune" derdim ama yeni jiletledim tum vucudu, kildan eser yok. Lupisyan o kadar "Okan Okan" dedi ki, bizim bücür geldi filmde Strofor'un yanina oturdu. Birkac film once de Emre Belozoglu yan komsuydu..

Alpha Dog, beklemedigim kadar iyi cikti. Film bariz makas yemis TR salonlari icin ama oynatildigi hali ile bile seyre deger bir film cikarmislar. Filmin benim icin en onemli yani kuzenim Justin Timberlake'in rol almasi. Kuzenin muziginden zerre hazzetmem, alakam yoktur ama oyunculugu iyi kivirimis sefil. Basarilarinin devamini diliyorum ona buradan...

Filmin en ilgi cekici oyunculugu da Ben Foster'in canlandirdigi "Jack Mazursky" karakteri. Kendisini kolaylikla Edwad Norton ile replace edebiliriz.

Film guzel, pazartesi günü uzundu, Nazan Soray fuayede takilip düsüyordu, düsse 2 adim otemdeki vakaya egilir de "hanfendi iyi misiniz" dermiydim onu dusundum. Bu sohretleri nerden geldigi bilinmezleri bir ara kurcalicam. Bir aksamda 2 "haybeden sohret"i gormek hayra alamet degil, Kanyon garajinda motor icin ticket almak da is degil...

(*): Espresso alirken Sanem Altan'i gordum. Karni burnuna dayanmis, hamile. Bickin gazeteci Ibrahim Seten de yanindaydi esinin. Bu ünlülerin "bana bakiyorlar mi" histerisini takip etmeyi seviyorum. Cok tarifsiz sahneler olusuyor.

Alpha Dog Trailer:


0 comments: