Sunday, March 11, 2007

El Clasico Sonrasi: "Bu Futbol Bizi Aşar"


Devre arasinda Galatasaray Dergisi Genel Yayin Yönetmeni M.Senol aradi: "Abicim bu da futbol simdi yarin da mac var, o da futbol. Yarin ki maci nasil izleyecegiz" dedi. Ben simdi her sartta Galatasaray'a bok sürdürmeyen olarak sevgili MS'ye "Abi belli olmaz" dedim :). Ama bu aksam Camp Nou'daki mac ve oynanan derbi gercekten damaklarda apayri bir zevk birakti. Damaklarda neden birakiyor bilemiyorum, dimaglarda demeliydim sanirim. Ve sen Real Madrid gercekten adam olmazsin. 3 kere one gectigin bir maci 1 puanla kapamak gercekten saskinlik verici. Yine de muthis bir 90 dakika izlettiren iki takima tesekkur etmek lazim. Sadece Ronalinho'dan keyif almiyorum. Sac bantlarindan, kadin kivirtisindaki o salvolarina kadar hepsi antipatik ve televizyon kirdirtacak kadar sinir edici geliyor. Capello sen de uza oralardan da Şuster mi Michel mi ne gelsin..

0 comments: