Monday, June 23, 2008

Dünyadan Bi Haber

Bedük, bu ülkenin Prince'idir, olmadi Saffet Arikan Bedük'üdür. Hic olmadi sadece Bedük'üdür.




gunleri gecer geceler gelsin diye
yalniz kalmazki dusunsun seni de beni de
telefonu susmaz msn de
dostlarina dur dese de bulur kendini
her gece baska alemde

oh egleniyor alemde
her gece baska biriyle
dunyadan bi'haber
of cildiriyor alemde
her gece baska bedende
dunyadan bi'haber

yorgun dusmez uyku bilmez gozleri
aramaktan usanmaz o da senin gibi benim gibi
makyajini tazele geldin mi sonunda kendine
dostlarina dur dese de bulur kendini
her gece baska alemde

bedük

download



2 comments:

mcdonell said...

cumartesi günü efes pilsen one love'da benim gibi bir odunu bile dans ettirmiş büyük ve beyaz takım elbiseli bir abimizdir. artık takipcisiyim

graSS said...

ben de ilk dinlediğimde ''royal gigolos'' u duyar gibi olmuştum.