Friday, June 6, 2008

pislik

dün ogleden sonra bebek parki'na indim. bankada bir is oncesi, uykuyu belki bastirir diye deniz havasi kokluyorum. sandvic ve kola alip bir banka oturdum. bebek vapur iskelesinin yanindaki alanda birkac dalgic kiyafetli insan, denizdeki pislige dikkat cekmek icin haberturk kameralari ile beraber bir ugras icindeydiler. 30-40 dakika ugrastilar, hazirlandilar. yilmadim bekliyorum cekimi. cok ozverili geldi ugraslari. engelli dalgiclar da vardi. tam cekim yapilacak, deniz de cok guzel "pis". cekimden 3-4 dakika once besiktas belediyesi deniz temizlik ekibi yazan ufak bir sandal-motor geldi, cekim yapilacak alani temizliyor. programi sunacak olan kisi deniz kenarinda geldi "birak temizleme pis kalsin" dedi... "zaten denizin pisligine dikkat cekmek icin buradayiz"...
sandaldan:
- abi isimi yapmak zorundayim, temizleyecegim

burasi gercekten acaip bir ülke.

***

bebek parki'na sabanci el koymus, adam ediyorlarmis.
el atmadik yer birakmama arzusu. heryere bir plaket:
".... tarafindan duzenlenmistir."

1 comments:

Fifi Croissant said...

Aman düzenlesin birileri ona da razıyız ama Bebek Parkı kolay lokma, bence daha düzenlenesi yerler var.

Bir de parkların köpeklerini toplamayı bıraksalar...