Tuesday, August 12, 2008

Bir Isaac Hayes vardi ne oldu ona...

Gecen yilin nisan ayi, Amsterdam'da yuruyerek Utrechtstraat'i ariyorum. Pesime de kic eriten sicaginda Giovanni'yi takmisim, felekten bir jogging caliyoruz. Git git bitmiyor. Elin duz sehrinde yerli halk tazi misali ordan oraya gittigi icin surdan dön surasi buradan dön burasi derken meshur Concerto muzik dukkanini buluyorum. Derdim Istanbul'dan bir arkadasa Isaac Hayes cd'leri almak. Güc bela 2 tane album buluyorum. Concerto'nun nami "ne ararsan illa ki bulacagin bir cd/vinyl dukkani" olmasindan ibaret. Bir tür vinyl-junkies haci tekkesi de denebilir. Isaac Hayes benim icin sonradan cok sevecek oldugum dostum Bayan BBY'nin sevdigi seslerden biri olmasindan mutevellittir. Albumleri alacak, eve donecek ve Amsterdam'da kaldigim sürece notebookdan surekli Isaac Hayes dinleyecektim.... Baba dün vefat etmis. Rahmetlinin sarap gibi sesi vardi.

walk on by, medley (ki efsanedir), ike's mood sevdigim parcalaridir.
hooverphonic'den "2wicky"i dinleyin arkasindan walk on by'i dinleyin.

Walk on By - Issac Hayes

1 comments:

n0s said...

seksist sen deee demek isterim şefe