Sunday, August 10, 2008

Vespa #11


yollarda kalan
aküsü biten
calismayan
izdiraplarda
roarrrr roarrr roarrrr

kic altinda yedek akü ivediyesi
ya da takviye kablosu dunyasi


***

6 months later
aksam biraz alisveris yapmak icin carrefour'a gittim. 2 gundur motoru kullanmiyordum. calisirken cok sikinti cikarmadi, klasik bir ilk marsta basmama. sonra aldi gazi. baktim benzin azalmis, benzin de alirim dedim. marketten cikip torbayla bindigimde motor calismadi. sen oraya kadar motorla mi gidiyorsun diye telefonda laf sokan aceto'nun ahi tuttu. motor calismayip eve yuruyerek geri donerken sms attim "ne som agizlisin" diye. taksi lazim olunca aradigim duraga takviye kablosu sordum. taksicilerde suratlar bir karis. birsey istemeye gör. yokmus, inanmadim. bir daha sizden taksi cagirani, diye sallayarak ciktim. yanindaki oto yikamayaca girdim. genc bir cocuk vardi oto-elektrikicisi. yardimci oluruz tabi ki dedi. anahtari istedi, verdim. kartini verdi. 8 gibi arayin dedi. eve geldim, dus aldim, aldiklarimi dolaba yerlestirdim. gelen maillere cevap yazdim. cocugu aradim, telefonlari cevap vermiyor. kuzu gitti dedim, siritarak evden ciktim. anahtari verirken acaba demistim. yokustan asagi ah kuzu vah kuzu diye indim. motoru alip getirmislerdi. birsey diyemedim, yarim saat 45 dakika kadar lafladik. bana xenon far seti satmak istedi 300 ytl'ymis. 4 kat daha fazla isik veriyormus. kopegi vardi, bulldog gibi katil gibi. tirstim, hemen bagladi. baska kopekler saldirmis diye hayvan saldiracak yer ariyormus. icimden bana kimse saldirmasin dedim. akü sarj edildi, aldim kuzuyu ciktim. cocuk guven verdi, vermemisti gibiydi sanki. sonra gittim yine kuzuyu yikattim ve sanirim yarin yagmur yagacak.

6 hours later
suan saat 02:56 ve İstanbul'da yagmur yagiyor; kuzu, yikamak, ofke, sinir, cinnet...

4 comments:

Ezequiel said...

Hahahha sana da mı bulaştı. Olm Istanbulun su sıkıntısı benim elimde. Temmuz ortası bile arabayı yıkatsam akşamına şehri sel götürür. Devlet desteklesin barajlar dolar taşar. :))))

Trofolo said...

Belediye bana sponsor olsun. Onumde kimse duramasin. Acin onumu. Baraj kurmayin.

tknycl said...

trofolo linderoth'un yokluğundaki topal gibi oldu benim için..tabii linderoth da aceto oluyor..
aslında aceto viera'dan da öte gibi..o zaman da trofolo makalele mi oluyor!?!?!ya da boşver..
tek demek istediğim "aceto yokken trofolo arşivini tavaf ettim lan" demekti...
valla..

Trofolo said...

tekincim sektorlerimiz farkli. havada ve uzayda yerim aceto'yu, size birsey olmasin.