Tuesday, August 12, 2008

tasev #9 (bol cam)


acik, aydinlik, bol cam, sirti acik mutfak, sürgü kapi, tik zemin...

10 comments:

graSS* said...

+sana aydınlığın verdiği çakı'lık,huzur.

nightnurse said...

über alles'mis...
must-haves kategorisine koysak alınabilirlik oranı ne kadar olur acaba?

shadowboxer said...

kendi oturduğum şeye ev demekten vazgeçiyorum, alternatif ismi de buna sebebiyet veren sen olduğun için senden bekliyorum..

hay allah..

n0s said...

pergoleleri begendim bi de antresit mutfak seramiklerini zaten mutfak ve banyo dedigin siyah olur

Trofolo said...

naytnörs naytnörs all of my universe:
"add to basket yapican. olursa olur, olmazsa da olur. "

shadowboxer:
tanri sukretmeyen kullarina daha fazlasini vermez.

nos:
tasevi sana cizdiricem. derken seni de cizicem.

farawaysoclose said...

Crazy/Beautiful ismindeki "gençlik" filmindeki kızın holywood tepesindeki evi gibi, bir saattir resmini arıyorum internette, nafile.

mindbender said...

hirsiz girer lan bu eve, ne var ne yok goturur.

Trofolo said...

Eskiden ne kadar güzelmiş, insanlar kapıları açık yatarlarmış.

n0s said...

sen de çizeceksin ayları yılları duvara. çiz! rapor 2 geri donmüş bea

Magissa said...

cam ev olmuş bu - ama şahne