Wednesday, August 20, 2008

Kurtarılan Ekspresi Gibiler


Matrak fast food dukkanin onunden gecerken bizim cete orada mi diye bakindim. Alisverise girmeden once karniniz tok olmali derler. O zaman dedim ogle yemeklerinde dukkanlarindan baska yerde yemek olanadigi olmadigindan direkt hamburgerler basenine islemis genis kalcali kiza "bana 6li bir tavuk kanadi, az kizarmis", iki katli hamurgerinizden de ekleyin. Bahceye gecer gecmez cete etrafimi coktan sarmisti. Yeni uyeler katilmis aralarina, siyah az beyaz benekli bu keltosu gorunce takkem dustu, tek gozu yoktu. Muhtemelen bir baska cetenin gazabina ugramisti. Ufakken bahcedeki degmancilik oyunlarinin oykunulen yullbrynerli sahneleri geldi aklima. Korsan tek goz maskeleri. Ya maske degil de gercek olsa, tek gozunuzu kapatip baksaniz mesela disari, insanlara. Simetriniz kaysa, dengeniz kaysa. Kedilerin biyiklarini kopartmayin, boyle birseye yeltenmeyin derler, dengeleri bozulabilir. Aldigim herseyi onlerine boca ettim, dukkan elemani gelip ceteyi kovalamaya calisirken bir de onla dalastim. Artik doymus, tok ve alisverise hazirdim. Sicaklar baskida, sivi tuketimi girla... no kola, no gazli ve asitli icecekler. Geri kalan ne varsa, bir ceteye bir bana.

0 comments: