Sunday, March 22, 2009

Il Tempo Se Ne Va


o elbise de nerden cikti oyle
ne etkileyici suna bak
goruyorum nasil giyindigini
eger annen seni boyle gorse, bilirsin
bu aksami kavgayla bitiririz
ilginc ama gercekten sensin
14 yasinda ya da biraz daha fazla
barbie bebeginle oynamiyorsun ne zamandir
yuruyusun simdiden
bir kadin gibi olmus bile

surekli gizlice telefonda
fisir fisir bir suru seyler
sana sormak istiyorum kim o diye
ama biliyorum ki utaniyorsun benden
kapin iyice kapali ve sen
ayna karsisinda makyajli
goguslerin bile buyudu
biraz sonra disari cikacaksin
o aksamlarda ben hic uyuyamiyorum

ve gercekten zaman geciyor
ve artik kucuk bir kiz cocugu degilsin
kendi yasina dogru buyuyorsun hizla
ben bunu farketmemistim daha onceden
ve gercekten zaman geciyor
hayaller ve kaygilar arasinda
kucuk coraplarin cikmis simdiden
yerine kulotlu coraplarin gelmisler

bir kadin olacaksin ki bu normal
ama kiz cocugu
ozel bir seydir
belki seni o oglan alacak
kimbilir kac kere onun icin agladin
etek kisalmis ve sonra
bazi ifadelerinde kotuluk
biraz sonra disari cikacaksin
o aksamlarda ben hic uyuyamiyorum

ve gercekten zaman geciyor
ve artik kucuk bir kiz cocugu degilsin
kendi yasina dogru buyuyorsun hizla
ben bunu farketmemistim daha onceden
ve gercekten zaman geciyor
hayaller ve kaygilar arasinda
kucuk coraplarin cikmis simdiden
yerine kulotlu coraplarin gelmisler



1 comments:

egemuga said...

bu sarkıyı benden baska hatırlayıp seven kalmadı sanıodum :) bayıldım bloga!