Sunday, March 22, 2009

Tug

Seni çe-keeeee-meyen bütün römorkörlerin, çapasina üfürrrrrrrr...!




Hani erken inerdi karanlik,
Hani yagmur yagardi inceden,
Hani okuldan, işten dönerken,
Işiklar yanardi evlerde,
Eskidendi, çok eskiden.

Hani ay herkese gülümserken,
Mevsimler kimseyi dinlemezken,
Hani çocuklar gibi zaman nedir bilmezken,
Eskidendi, çok eskiden.

Hani hepimiz arkadaşken,
Hani oyunlar tükenmemişken,
Henüz kimse bize ihanet etmemiş,
Biz kimseyi aldatmamişken,
Eskidendi, çok eskiden.

Hani şarkilar bizi bu kadar incitmezken,
Hani körkütük sarhoşken gençligimizden,
Daha biz kimseye küsmemiş,
Daha kimse ölmemişken,
Eskidendi, çok eskiden.

Şimdi ay usul, yildizlar eski
Hatiralar gökyüzü gibi gitmiyor üstümüzden
Geçen geçti,
Geceyi söndür kalbim
Geceler de gençlik gibi eskidendi
Şimdi uykusuzluk vakti.

m.m.






6 comments:

ti esti to said...

ya kaptan böyle futbolculara şiirler gönderiyorsun ya. işte o zaman futbol edebiyatı diye bir şey varsa, olacaksa o edebiyatın en baş kalemlerinden olmalısın sen.

mcdonell said...

epic fail'lerden fail beğenecekmişiz haberimiz yokmuş resmen. resmen güneş doğmuyor üzerimize. tam aha şafak söktü diyoruz daha kötü basıyor karanlık. lan ben ne güzel kaptırmıştım kendimi manu'ya, off ne desem boş.

kutay said...

abi 2-3 kelimeyle onlarca yere gönderme yapıyorsun çözene kadar canım çıkıyor. ama yine cuk oturmus eğer doğru anladıysam=)

jose said...

abi allah aşkına nedir şu 4 gündür olanlar kabus gibi.sezon bir an once bıtsın ıstıyorum artık.

follow cassio said...

Destek bekliyoruz: http://lincolnleyiz.blogspot.com/

Erdal Güngör said...

Geçen gün,nerede hatırlamıyorum,ama çok güzel bir cümle okudum hatta bir kenara not ettim.

"Yarın nefret edeceğiniz şeyi bugün neden o kadar seviyorsunuz?"

Biliyormusunuz,20 sene sonra bu günleri hatırlayıp eskiden her şey çok güzeldi diyeceğiz,lanet olsun...