Thursday, May 7, 2009

Viva Vespa

Montreal'den Ömer yollamis. Cekilisle Vespa veriyorlarmis.
Burada da veriyorlar cekilisle Vespa ama daha bir ademogluna ciktigini görmedim.
Aslinda bu cekilislerle birine birsey ciktigini gormedim.
Hakkini yemeyelim yine de, vakt-i zamaninda Coca Cola, Aceto'nun evini kola mezarligina cevirmisti. 2002 World Cup zamani galiba..
Bir takintim geldi aklima.
Gazatelerde cekilis sonuclarina hep bakarim, tanidik biri var mi diye.
Ölüm ilanlari gibi, tanidik biri ölmüs mü.
Bir de icra ilanlari, tanidik birininin bögrüne basmislar mi..
Bir de nufus cuzdanimi kaybettim ilanlari, kendini kaybeden bir tanidik var mi diye...
Montreal'den Ömer de havali ha, global bir blogum icabinda...



2 comments:

Ömer said...

Vespa etiketine bir katkimiz oldu nihayet. Ne mutlu bana :)

voodoo girl said...

ya bana da hep yalanmış gibi gelir o çekilişle hediye verme olayı, o insanlar yokmuş falan gibi. bunu bigün takip edip bi firmanın yalanını ortaya çıkarsam kadın uğur dündar olcam şerefsizim. fato vardı bi ara gerçi o kontenjanda, beni halk kabullenir mi bilemiyorum.