Sunday, October 19, 2008

Madrid Gurme Köy Hizmetleri


Aceto aradi aksam Madrid derbisi var, ama "Kocaeli-Fener macinin ikinci yarisina yetisiyorum" dedi. Yetis dedim, yetis ya muhammed ya ali. Son 20 gelisinde evde biber dolmasi var. Surat sarkitinca, disari birseyler bakinmaya ciktim. Cumartesi loto gunum, kuponlarimi büfeye verip, Etiler'in kalabaligina karistim kuzuyla. Hava sogukca ama hala kafelerde disarda tüneyen insanlar var. Sogugu sicaklatmali ortamlar, tepe sobalari. Daha once önünden türlü defalar gectigim, hatta dün aksam Camlik'a giderken arkasindan salladigim ancak daha once hic alisveris yapmadigim Etiler Gurme Kasabi'nda iki dilim bonfile kestirdim. Boyle ufak, ici agzina kadar dolu dukkanlari severim. Tezgahtaki bey oldukca kibardi. Dolap uzerinde bir notebook gozume ilisti. Sanirim online-siparis aliyorlar. DukkanIstanbul'un macintoshu kadar albenili degildi. iBook alirlar belki dedim onlar da bole kaziklamaya devam ederlerse...Eti pahaliydi, ama yedik, lezzetliydi, raki ile sahane oldu. Şütte'ye ugradim, daha iceri girer girmez meyva reyonunda bir kadin tezgahtari hasliyordu. "Ay siz de fiyatlari abarttiniz. Ucuzuz diyorsunuz ama fiyatlariniz Okko'yu gecti" diye veryansin ediyordu. Ver-yansin ne demek acaba. Firina tavuk versek, cevirse firin onu, tavuk citir citir yansa... Şütte kaziktan hallice, oyle abuzittin bir saatte mecburi istikamet olmadikca girilesi bir yer degil. Dukkana girerken telefonda siparis alan bir bayan "Etiler Şütte Gurme" dedi. Bu gurme temasina daha sonra girecegim, cok fena tutulmakta ve komik bulmaktayim, herkes Gurme. Meze reyonundan biraz amerikan ve ege borulcesi aldim. Baska birseyi gozum tutmadi. Cok ortanin alti meze cesitleri. Ahtapot salatasini kactan iteliyorlar merak etmedim degil. Dükkan beni boguyor, acilen cikasim geldi. Rakinin yanina evden biten salgami da destekleyerek uzadim. Geldim gol oldu, 90+da Fener maci aldi. Rakilari koyup Madrid derbisine oturduk. Dedim kardesim -ki bunu kacinci diyisimiz- bunlar derbiyse bizim derbiler ne. Derby trasssss bicagiiii.

2 comments:

ta ta said...

jamie ayarından sonra "şu gurmelik meselesine" değinmeni beklemekteydim.hadi gari

n0s said...

fener 1-0 maluptu açtım netten kepazelik izleyim diye 2 gol attılar kapadım 15 dk sora baktım 2-2 olmuş bi daha açtım oooh sustu ibneler tezaaratları hodriden derken lak semih attı tav oldum gene yaaa