Monday, October 13, 2008

Şişe

quattorstagione
Bormioli Rocco (Pasabahce) Quattro Stagioni

Pazar Milliyet Eki'nde mutfakla hasir nesir, yazan cizen erkeklere gastroseksuel deniyormus babinda bir yazi ilisti gozume tam okuyamadim. Kendime hicbir titr bulamiyorsam, gastroseksuelim be dedim, ne güzel. Hem yaziyorum hem mutfaga giriyorum. Hayatim yemek ve yazmayi dusunmekle geciyor. Cok sevdim, ben bir gastroseksuelim. Seksuel kismi biraz huylandiriyor ama havali.
Lakin bunu bilen insanlarin bana alinabilecek en guzel hediyelerin mutfaga ait seyler oldugunu düsünmeleri hosuma gidiyor. Bir bicak acikcasi beni bir kitaptan daha fazla mutlu eder. Guzel kesen bir bicaktaki tadi, okuma zevkimi cok kestiremeyen birinin aldigi ve kitapligin diplerinde kaybolacak bir kitabin tadsizligina tercih ederim. Tam dün aksam buzdolabi hizli acinca karton kutudaki sut agzindan sipidak sipidak yere gidiyor, sonra al bezi sil acaip bir fitik eden durum olusuyor, yok mu be cam sise, sütü aldigimizda boca etsek icine, orada dursa, zaten icini gormedigim kutu icecek durumundan hazzetmiyorum dedim. Bugun 2 tane süt sisesi geldi. Son gunlerde aldigim en guzel hediye. Bu vesile ile 3 gündür şişe krizine giren sevgili dostum İzel'i selamliyorum. Ikea'nin şişesi, su gelir güldür güldür, gel bana bazi bazi...

» Su Şişesi

3 comments:

Cimbo said...

canım kedi seve kardeşim,

bir gün gelirde o süt şişelerini yarım metrekarelik mutfakta 45 dakika arayıp bulamazsan ve sonra hizmetçinin şampanya şişesi zannedip attığını öğrenirsen bana hak vereceksin.

ikea evimizin herşeyi

NYG said...

aynı şişenin yarımlıkları ve çeyreklikleri mevcut.. çeyreklikleri o derece baharat kavanozu olarak kullanılabiliyor. 7si 8i yan yana gelince pek bi şirin oluyorlar.

n0s said...

derya baykal konustu ugh!