Friday, October 24, 2008

Vodka-Lime


Vodka sevmem, bunye kabul etmiyor. Devriliyorum icince.
Ama vodka-lime'a zaafim var. Bu lime denilen yesil-limon (yani sararmadan onceki yari olmus limon) zamanla oldugu yerde bildigimiz limon(sari)'a donusebiliyormus. Pahali diye Arsus'dan bir kasa siparis vermistim. Attik buzdolabina, unuttuk tabi. Galibiyetin serefine eve geldim bir icki hazirliyim dedim, sen de uzerine rahat birseyler al bu arada. Baktim lime'lar olmus bildigin limon. Pfanner'in de Lime-juice'i varmis. Ictim test ettim, Schweeps'in limonuna tur bindirir. O halde Kirkor'un serefine kaldiralim, gotu ucuz kurtardiniz, 5lik macti.

2 comments:

del piero said...

"satsuma" diye biliyorum ben o limonları, bu yaz bodrumdan aldım epeyce, limona dönmeden benimde tüketmem lazım ;)

n0s said...

olimpiakos takım diilmiş ist belediye bile yener