Saturday, October 4, 2008

Rıdvan Ne Olur?

Ridvan bizim cocukluk kahramanlarimizdan biriydi. Kahramanimiz olma sebeplerinden biri yillarca ayni sokakta oturmamizdan geliyor daha cok. Hergun sokakta gordugun adami cumartesi-pazar TRT ekranlarinda sahada gorunce, garip geliyordu bize. Kilik degistiren Klark Kent hesabi... Boluspor'da, ordan Sariyer'e gectiginde kendi takimimizda görmek isterdik. Sari kirmizi forma ile. O forma ile cekilmis pozlari dustugunde, o fotograflara edilecek kufurler cok gecikmedi. Ridvan aldigi 50bin lirayi da geri odemeden bogazin oteki yakasindaki takima imza atmisti. Daha sonra muzmin sakatliklar, Pazar sabah bakkalda "Nasil gecirdik" sohbetlerine agzi acik bakilan Ridvan, Hillside'in ilk hali sahasinda ve Ay-Yildiz (caminin yani) hali sahasinda gece 00-01 maclarina tribun toplayan Ridvan. Herkesin onu sakat bildigi gunlerde, halisahada bizi kendimizden gecirirdi. Ridvan ne olur? Ver Ridvan'a gol olur.



Spiker:
Rıdvan hocam 13-14 yaşındaki cocuklar bahis sitelerine girip İddaa oynuyorlar. Bu konuda birşey söylemek ister misiniz?

Rıdvan: Valla bana kalırsa İspanya Ligi'nden uzak dursunlar çok tehlikeli bir lig. Her takım birbirini yenebiliyor. Daha çok İtalya'ya takılsınlar beraberlık oynasınlar. Peruggia kendi sahasında banko. Chievo da deplasman takımı.

Spiker:
?!!

(franz ferdinand @ ekşisozluk)

5 comments:

kerem said...

Rıdvan: güntekin şimdi villarreal şöyle oynuyor bik bik böyle oynuyor son hafta barça defansına karşı sennna'nin deplase olup demarke vaziyette topu alıp sabırlı forvet koşusuyla golü atmasini izledin mi?

Güntekin Onay: Hocam o maçı ben anlattım.

Rıdvan: Bilmiyorum sesini kısmıştım

Güntekin Onay: --Sabırlı spiker susuşu--

ziggytheking said...

"meira'ya da servet'e de nal toplatırım lan! lincoln de kimmiş?"

Yusuf Şimşek

Bursaspor:2-1:Galatasaray(05.10.2008)

Yapsana böyle bi post hoca...

Cohiba Bey said...

tepecik yolunun yeni yetmeleri olarak kendisine karsi pek cok oynamisligimiz vardir.

Trofolo said...

Tepecik yolu candir, bir de yolun yonunun icine etmeselerdi.

Cohiba Bey said...

kirlenmenin bas nedeni akmerkez'dir.
akmerkez'in gelmesiyle butun sistemi degisti etiler'in.