Wednesday, October 15, 2008

Üzüntü ve Muz Kabuğu


Dün aksam express-gymde rutin antrenmanimi yapiyorum. Serhat Hoca ilk defa antrenmana mudahele etti, "o kadar rahat kaldiriyorsan, agirliklari arttir, antrenmani bosa yapiyorsun" dedi. O anda icimdeki hayal kirikligini nasil ifade edebilirim bilmiyorum. En son ortaokulda falan hocadan boyle ayar almistim. Ben de 20-25 kilo oh superim Arnoldcasina diye takir tukur kaldirinca havaya giriyorum. "Son 2 tekrarda zorlanmalisin set bitiminde.. Ne zaman zorlandigin o agirligi rahat tamamliyorsun, kilo artirmalisin" dedi. Ben o gazla biceps, triceps, quadricepslere verdim mi 50'ser kiloyu. "Evet Naim, yaparsin Naim, kaldirirsin Naim..." Hakikaten son 2 tekrar olacak gibi degil.

***

Haftanin sali aksamlari Prison Break aksamidir. Ogleden sonradan beri Easynews'den kontrol ediyorum 4x08 dusmus mu diye.. Yok yok yok. Ulan dizi mi bitti yoksa dedim. Spora gittim kostum, kaldirdim (cok afedersiniz), basket oynadim, geldim hala 4x08 yok. Sonra gittim Torrentini buldum, ordan indirdim, o da sifreli cikti. Aceto msg atti "4x08, bu hafta yokmus, 20 Ekim'deymis haberin var mi"... Hazziketarotovic....

***

Dun yanimda bir muz goturdum. Tevekkli degil oyle 50 kilolarin altina girince. Bittim tukendim, enerji lazim. Soyunma odasinda ilac gibi geldi saundan sonra o muz. Yalniz soyunma odasinda muz soyup yiyince goruntu biraz garip geliyor. Acaba birsey ima ettigimi sanan var mi? Bir de bana sauna dinlencesi uzanti ortaminda israrla bakanlari neden gay zannediyorum?

Halim üzüntü ve muz kabuguyla doludur.
50kilo seni yenecem!

3 comments:

Hamza said...

Susam Sokağı
Birde orda peynir ekmek peynir ekmek süüüüt süüüüt diye bir şarkı vardı yanlış hatırlamıyorsam.

salva said...

http://www.fox.com/prisonbreak

hadi benden sana kıyak, al buradan dakika dakika takip et bir sonraki bölüme ne kalmış.

tathar said...

http://eztv.it/frontpage.php
güncel dizileri buradan sahte ihimali olmadan indirebilirsiniz.