Thursday, October 16, 2008

Su Gibi Akıyor Vakit: Durdurun!


3 aksamdir calismak icin sabahlayip bu gudubet kanaldaki harika izdivac sovla sabahi edip, is mis yapamadan gunun ilk isiklarina kavusuyorum. Bunlar nasil kafalar, kacbinbesyuzler, ne icmisler, ne yemisler. Acaip bir alem bu. Yanliz hic bu kadar hakikat yuvasi bir program izlememistim, tutsakligim bundan olsa gerek. Ugur Dundar'in pastane baskinlarindan bile daha hakikatli. Icerige haizsinizdir zannediyorum, anlatmaya luzum yok. Birileri cikip kendilerini pazarliyorlar, birileri de arayip talip oluyorlar. Envai cesit insan evladi var. Bunlar ayni havayi soludugumuz, bizim yurdumuzun, ask coskusu ile yanip tutusan evlatlari, bacilari, analari, bosanmislari, dullari, cocuklulari, tirtlari...
Sagdaki yesilli Nimet, soldaki "tiyatrocu" Günay.
Nimet dün programa cikinca, Günay gece tekrarinda izleyip gelmis. Talip olmus, Nimet'le evlenecek. Nimet bildigin deli, bilmedigin kacik. Studyoya herkesi selamliyorum diyerek giriyor. Eller surekli oynuyor. Canim benim, kaybetmis kendini. Toparlamaya calisiyor ama olmuyor. Talipli Günay geliyor, oturtuyorlar yanyana, hadi konusun diye kosturuyorlar...
N: Ne is yapiyorsun
G: Tiyatrocuyum
N: Nasillll yeanniii?
G: Tiyatro ile ilgileniyorum.
N: E meshur musun? Ünlü müsün
G: Ünlü degiliz tabi o kadar. Ünlü olsak cok baska olurdu.
N: Nerde oyunuyorsun. Hangi tiyatroda..
G: Bir yerde oynamiyorum. Biz 4-5 arkadas bir grup kurduk, oyun oyunuyoruz.
N: Ne kadar kazaniyorsun? (bayildigim soru)
G: Ayda 1000'in uzerinde kazaniyorum.
N: Surekli her ay kazaniyor musun, surekli oynuyor musun?
G: Surekli oynamiyorum. Benim bir arkadas var, o cagirinca oynuyoruz. Taksim'de Cadde Ajans
N: Yagmur Ajans'tan kimseyi taniyor musun?
G: Birak onlari simdi, kendinden bahset.
N: Soruyorum cunku ben beni tiyatro dunyasindan unlulerle tanistir istiyorum, onlarin icine sok oralarda olayim istiyorum. Bunun icn evlenebilirim.
G: .....

Arkada bir orkestra var. Studyoya bu evlilik manyaklari davet edildikce bir sarki caliyorlar. Solist kiz da cigiriyor "Allahim bitmesin bitmesin bu ruya... sonunda evlilik olsunnnnnn...."

Rtük'ten rica ediyorum programi kaldirin, müptelasi oldum, calisamiyorum.
Kac lira kazaniyorsun? Evin var mi? Araban var mi? Sigaran var mi? Alkolun var mi? Nasil bir insansin? Evlilikten beklentin ne? Daha once evlendin mi? Ayrildigin esinden neden ayrildin? Kac lira kazaniyorsun? Evin var mi? Araban var mi? Sigaran var mi? Alkolun var mi? Nasil bir insansin? Evlilikten beklentin ne? Daha once evlendin mi? Ayrildigin esinden neden ayrildin?Kac lira kazaniyorsun? Evin var mi? Araban var mi? Sigaran var mi? Alkolun var mi? Nasil bir insansin? Evlilikten beklentin ne? Daha once evlendin mi? Ayrildigin esinden neden ayrildin?Kac lira kazaniyorsun? Evin var mi? Araban var mi? Sigaran var mi? Alkolun var mi? Nasil bir insansin? Evlilikten beklentin ne? Daha once evlendin mi? Ayrildigin esinden neden ayrildin?Kac lira kazaniyorsun? Evin var mi? Araban var mi? Sigaran var mi? Alkolun var mi? Nasil bir insansin? Evlilikten beklentin ne? Daha once evlendin mi? Ayrildigin esinden neden ayrildin?

Bu gidisle programa cikicam sanirim.. Gozunuz kanalda olsun.

7 comments:

Sovyet said...

ben orkun uçar'i gormustum
bu evlenme programlarinin birinde
elemeleri katilmis ama gecememisti.
dalgasina mi katilmis yoksa siyirmis mi emin degilim gerci.

gamze said...

ben esra erol'u tavsiye ediyorum siddetle, onu da gece gosteriyolar.

silgi said...

songül karlı'nın kadın erkek herkesle "gıııı" ve "hayatım" diye konuşması da beni benden alıyor.

farawaysoclose said...

hani şu ana oğul vardı, "gelinin olabilir miyim"e katılanlar, oğul sonra vefat etti. neydi kadının ismi, sevim mi semra mı. neyse, işte o kadın geçenlerde bu yarışmalardan birini sunuyordu.
ayrıcana, evet belli ki hepimiz bir tarafımızla gülsek de oturup seyrediyoruz bunları.

müşkülpesent said...

yemekteyiz diye bir program var geçen gözüme çarptı show tv de tavsiye ederim ilginç ötesi insanlar var.

dchetin said...

yemekteyiz programı harbi ilginç, olay sadece yemek odaklı değil de misafirlik odaklı olsa daha ilginç olabilirdi.

misafir koltuğunda elde sümük fln...

ultrasArtiglio said...

Usta aynen o gece bende denk geldim bu mükemmel programa "Songül abla tiyatro benim hayatım beni anlamıyosun,sen nasıl şarkı söyleyipte buralardasın bende oyuncu olarak buralara gelicem evlenicek olduğum insan beni ünlülerle tanıştırmalı vsjkladashjhasaf"
Tiyatro bu memleketin damarlarına işlemişte,yağmur ajansla bağını kuramadım.Abla artiz olmak için gelirken kapıda son anda karar değiştirip tiyatrocumu olmak istedi acep...