Saturday, September 20, 2008

Banka ne demek istiyor


Eve geldim maillere bakiyorum, şöyle bir mail gelmis Finansbank adli abzürt, sabah aksam smsle once carrefour'den patates, sonra dolce gabbanadan %15 indirim sonra da ramazanda 2 x 100 ytl harcamasi kakmaya calisan bankamdan: "Para Biriktiremediginiz Tespit Edilmiştir!". N'oluyor demeye kalmadan mailin bir reklam oldugunu gordum. Bankalar korkutmaya basladilar. Batmasalar da batiriyorlar igneyi, ama bu giren cuvaldiz gibi oldu.

Lehmann Brothers icin üç kuru vallah okumakta fayda var.

Bireysel emekli olmam icin 61 yasina kadar para ödemem gerekiyormus. Sanki isin basinda öyle demediler. Onlar ses kaydi tutuyorlar ama ben banka müstem'i ile konusurken kayit yapicam bundan sonra...












3 comments:

Unknown said...

damlaya damlaya anca kapinin kolunu alirsiniz mi demeye getiriyorlar yani

kerem ce said...

su bireysel emeklilik yasini gizleyen pis insan bankacilardan nefret ediyorum. bir cok magduru var yeterli bilgiyi vermeden bireysel emekli yaptiklari. ulan sen 23 yasinda adama 60 yasina kadar her ay para ödeyeceksin bize dersen adam girmez tabi o ise. gizliyorlar bu yüzden.


durup dururken 600 ytl iceri soktular beni.

Dea Demyra said...

şubelere inanmayın. telefon bankacılığında bes birimi varsa onları arayın danışın. ses kaydı olduğu için dolambçsız, net cevaplar vermek zorundalar.

şube personeli dediğin 3-5 milyar kredi alacam diye gelen garibana, kredi evrakları arasında aylık 125 ytl ödemeli bireysel emeklilik imzalatan şerefsizler ordusu...