Tuesday, September 9, 2008

Vespa #14


Bitecek misin, bitmeyecek misin karar versen diyorum akü.
- kendi kendine dolar o
Nasil dolar, nerden doluyor. Sulu akü kendini sarjediyor.
Böyle de kendi kendinin yaraticisi bir hal.
Takviye kablosu aldim sonunda, ona buna salca olup "beni takviye eder misiniz" diyorum. Yanasmayan da oluyor, "benim arabanin beyni var, bozuluyor" diye gerzek bir gerekce ile kacisan da, "aa tabi hemen" diyen melekler de. Yolda kalmak gibisi yok. Groarrrrrrrr!
Yukardaki Gulf da tam "uşağum" model.

1 comments:

kerem ce said...

sahiden de o "beyin"liler sahiden bozuluyor akü takviyesi sirasinda.


istiklalin sonuna dogru barcelona kafenin karsisinde biraz asagida ofis malzemeleri satan bir dükkan var. vitrininde bir vespa modeli var ki gidip görülmeli vespa sever tarafından. parası olan da biran önce almalı.