Sunday, November 16, 2008

Anlamazdın

Bir sabah kalktim, makinede bu sarki, Giovanni yollamis.
Ayla Dikmen, bu ulkenin Donna Summer'idir.



sevilirken bilmedin mi
ben söylerken gülmedin mi
falımızda hasret var
ayrılık var, demedim mi?

anlamazdın anlamazdın...
kadere de inanmazdın.
hani sen acı veren,
kalpsizlerden olamazdın?

dilerim ki mutlu ol sevgilim,
ben olmasam bile hayat gülsün sana
günahım boynunda,
ağlayan bir çift göz bıraktın arkanda...

la la la lay la lal laa
la lal la lay la lal laa

kalbim bomboş kaldı sanma,
acılar geçer zamanla.
aşka tövbe demem ben,
görürsün sevince yeniden...



Download

1 comments:

ultrAs! said...

Issız adam filminde beyoglunun arnavut kaldırımlarında kaybolurken insanın yüzüne yüzüne vuran bir şarkı bu.80 sonrası döneminin çocukları olarak bu neslin şarkılarına eşlik eden litrelerce alkolle karaciğer fonksiyon bozukluğuyla başbaşa kaldıysak,70 lerde varolsaydık karaciğer nakli bekliyor olurduk sanırım..