Wednesday, November 12, 2008

Brad Bellick


Huzur icinde uyu güzel adam.

6 comments:

Aduban said...

Iki sabah ust uste bomba :)) yaw bi izleseydik bolumu.. cok hizlisin.. spoiler icerir deseydin bari :D

Trofolo said...

Iyi de Bellick, 4.x09'da öldü zaten. Ben 4x10'da hislendim.

Aduban said...

:)) yapma ya..ben naptim ne ara izlemedim atladim bolumu..1 hafta pause basmisim sanırım..aksama iki bolum birden izleriz artik..bu arada 11. bolumden sonra 16 ya kadar bolum var gibi ama isimleri yok gibi..

corto said...

ya iyi huzur icinde yatsinda neresi guzel adam be kardesim? az pislik yapmadi zamaninda.zaten bana hep orta okul mudur muavinimi hatirlatiyordu ilk sezondaki o afra tafra halleriyle.3.sezon sonaya girince icine dustugu durum, o soytari halleri, bitek annesinin olmasi hayatta biraz sempati yaratsada pek sevemedim bellick'i.

Trofolo said...

Bellick'in icinde kocaman bir insan yatiyor. Fox River'daki hallerine fazla takilmayin. Acimiz büyüktür. Feda etti kendini dev adam.

n0s said...

bi gün birisi kendini tekrar etmek nedir derse aç prison break izle diycem