Friday, November 28, 2008

Sütlü Günlüğü #004

Yasiyoruz bir alemde, alem bize hasta, bizse alemde sadece bir pasta...

sutlu-yatislar-co-07
Yat yatabildigin kadar sen de deliler gibi... - Sütlü - Kasim 2008 / Istanbul

sutlu-yatislar-co-01
Beyaz carsaflarda sev beni

sutlu-night-05 sutlu-night-04
Entellektuelite de yaparim, kariyer de..
De tüm bunlar neye yarar?


sutlu-night-06

Sütlü haydutluk idmanlarina basladi. Günde 3 kere manasiz enerji bosaltimi. Sürün, yat, zipla, yan yan yürü, sinirda dolas, belaya bulas, körfezde gulaş, tüm kedi sahipleri ayyaş, bir ben degil.

5 comments:

admin said...

çıldırtacak bu hayvan beni. çarpık sokak kedisi raşitik bacakları, dev kulaklar, anime karakteri gibi gözler.

gerçekten çok güzel bi kedi bu yaw of!

Bella said...

Normalde hiçbir yere yorum yazmam ama Sütlü'yü görünce dayanamadım.

Çoooook şekersin Sütlü, çıldırtıcan beni. O bakışlar, o masum surat!

Consigliere said...

zoban hiç uyumaz mı bu kedi =)

Trofolo said...

Iraz;
Nazar degdirmeyin Sütlü'ye lutfen. Cok $ik raksedislerini video ile yakalamaya calisiyorum. Kopacaksiniz :)

Bella;
Teveccuhunuz.

Consigliere;
Ilk geldiginde 14 saat uyuyordu. Simdi benle beraber yatip, benden sonra uyuyup, benden once kalkip sirtimi tirmalayip beni uyandiriyor.

dino said...

çok çok tatlı.

maşallah. kırk bir kere.