Monday, February 11, 2008

Gone Baby Gone


Filmin kerametsizligi ve cinnete götürürlüğü zaten film saatlerine baktigimiz sitede 00:00 filtremelesiyle ulasilan filmler arasinda kendince cazibeli görüntüsüne aldanmaktan... Müstakbel ramazan gibi, haftasonlarini tavukyatar vakte ayarlamislar, film yok gidilecek.. Ortalik sömestirin son haftasonunda coluk cocuk filminden gecilmiyor, gece yarisinda cocugun ne isi var ama sinemada.. Ben Affleck'in ilk yönetmenlik denemesi. Denemeseydin be hic Affleck. Filmin sonunda bu oynayan Affleck'in kardesi mi diye jenerigin pesindeyiz, bravo ta kendisi. Ifadesiz surattan oyuncu bu kadar olur. Film boyunca bir tane mimik yok. Git pandomimci ol kardesim. Kisacasi gözel gecenin hazin filmi.. Daraltti, bunaltti, sacma sapan dialoglarina güldürttü... Geldim film hakkinda klasik film sonrasi nette bulabildigim bütün yorumlari okuma keyfine giristim, filmi oraya buraya suraya koyamayanlar var... Bende mi bir eksiklik var dedim. O da salondan cikarken "sonraki filmi ben secicem" dedi. "Tamam" diyerek uzaklastim...

0 comments: