Wednesday, February 6, 2008

Und Adriyatik

İnsanin içleneceği tutarsa muhakkak birseler icat eder. En olmadi bir demli çay koyar balkonda içlenirim ben takribi 04 sularinda.. Az önce haberlerde gördüm. Senelerdir vapurla karsiya gecerken Haydarpasa Limani'nda gördügüm heybetli Ro-Ro gemisi UND Adriyatik, Hirvatistan aciklarinda yaniyormuş, içlendim. Hatta "vay be" dedim. Koleksiyonunu yapar gibi az fotografini cekmedim. Hatta bana kalirsa herkes Und'un bir kare fotosunu mutlaka cekmistir. Battacagin denizde iyi uykular Roro!

***

Karsiya vapurla gecisler aklima gelmisken bahsetmeden edemiyecegim. Yil 91-92, Akmar Pasaji'nda tek tük punk albumleri kovaliyoruz. Hatta yillarin uktesidir, bir Electro Hippies plagi vardi Hakan Utangac'in dukkaninda, neredeyse her haftasonu gidip plaga bakip geri geliyorum, alacak para yok. Aslinda baska bir sorun, evde pikap da yok. Neyse iste Kadikoy vapurunun bitmeyen ciles; TMO'nun silo kulelerinin uzerinde yazan "Ofis ciftcinin karagün dostudur" yazisinin bir 4-5 sene cozmeye calistik, sifre zannedip. Ya da neyin kisaltmasi bu diye dusunup. Kimse bir bok cikartamiyor. Birgün vapurda biri bagirdi "Abi yatay okuyun ya"... Hidayete ermis gibi Kadikoy'de inip, baska bir ulke saydigimiz topraklarda rutin seyahatimize devam etmistik... 5 sene süren salaklik.


9 comments:

gkhngnyhn said...

elbet çekerim bir gün şimdi kim çıkartır çantadan makineyi derdim ben de hep.

kalırım böyle işte.

NYG said...

ne hoş bir anı :)

hocam oraları hiç bilmiyorum ama TPAO silosu mu onlar TMO mu? garip geldi de...

n0s said...

ölenle ölünmez arkadaşlar

Trofolo said...

nyg di mi,
tpao ne alaka.
tpau vardi bir de china in your hand diyen

voodoo girl said...

ben ki ankaralıyım, bende bile var o geminin fotoğrafı. vay be.

farawaysoclose said...

Hırvatistan'a gidip yas tutma turu düzenleyelim, hem vize de yok!
benim salaklığım da uzun süre OPET ve ortadoğu petrolleri mi nedir, o ikisini hala karıştırırım.

Trofolo said...

Organization of the Petroleum Exporting Countries

OPEC

Sovyet said...

electro hippies emek gorgocandaydi sanirim en son. ruyalarda bulusuruz

Ortega said...

Bu tarz seyleri hep not alirim bir gun yazicam diye ama nedense hep unuturum. Neyse ki bu isi daha iyi yapanlar var..