Friday, February 8, 2008

Temel Özalak

1953-2008
Önde Turan Yücel, arkada solda Temel Özalak
ve yanında Cevad Prekazi

Telefon çaldı, telefondaki ses: "Temel abi ölmüş" dedi. Hangi Temel abi diye sormadim, ben hayatimda adi Temel olan başka birini zaten tanimadim. 80'ler, Galatasaray, Gelisim Spor, Mac yorumlari, mac tahminleri ve Temel Özalak.. Dün bu haberi aldigimda calisma masasi üzerinde digital ortama aktarilmak üzere olan Gelisim Spor'lara bakindim.. Yukardaki fotoyu bir sayisindan hatirliyordum, bulmaya calistim bulamadim. Belki de baska bir yerden hafizamda kalmis.. Kafamdaki bütün karelerin bir kopyasinin oldugu adamin arsivi, Coskun Celik arsivi yetisti. Temel Özalak ve Cevad Prekazi takim otobüsünde arka 5'lide... Sari-kirmizi dünyadan bir kalem, bir yildiz kaydi.. Üzgünüm

0 comments: