Tuesday, July 22, 2008

Ikea

Haftasonu Ikea'ya gitme diye bir ikaz isigi var. Sözbirligi etmiscesine, herkes ayni "elit"likte. Haftasonu "halk" gidiyor, "kalabalik", cekilmez... Boyle zirvalara kulak asacak biri degilim, halkin ta kendisiyim, solugu Ikea'da aldik. Derdim birkac raf almak, Lack diye birsey almistim. Onlari bes'ledim. Odada ne varsa attik da, duvar kagitlarini da soktum. "Odan ocakbasi gibi"den sikildim. Yatak disinda ne varsa herseyi attim. Masa da bakacagim, yukardaki fotodakina benzer tablasi 2mt'lik bir az islem gormus, yuzeyi mat ahsap isi bir tabla buldum. Fiyati da hesapli, ama bacaklari, baglanti aksamlari ayri. Onlari ekleyince "ele geliyor" ederi. Krom bacaklar baktim. Ikeagirl cok ilgili, Ipanema plajindan cikip gelmis degil. Onu vereyim bunu vereyim... eahhh bana tabla ver gideyim. Tabla yok, burada yok, kalmamis 3 hafta icinde gelecek. Ne sorsam 3 hafta icinde gelecek. Kafani kaldirip bakiyorsun, tonla ivir zivir var. Tabla olmayinca, havlu aldim, olmadi sarap kadehi aldim, onlarin da 4ü kapida kirildi. Ikea dedim kalabalikmis dediler, mal kalabaligi, ama icinden aradigimi bulamadigim bir kalabalik. Hayatin kendisiymis Ikea, bunca kalabalik arasindan aradigini bulamazsin. Aramaktan yorulunca havlu aliyorsun en azindan Ikea'dan ve havlu atiyorsun banyoya..., en azindan.

0 comments: