Thursday, July 17, 2008

Vespa #09

Arnavutkoy'de bir bisikletli ekip denk geldi önüme. Bu grupca dolasanlara tav oluyorum. Onlerinde bir lider var. Motorcu tipi de var bunlarin. Ridersssss. Grupca dolasiyorlar, felaket bir hiyerarsileri var. Neyse bisikletcilerin önünde lider abi, gidiyorlar. Kimse onu gecemiyor. Kendi aralarinda siralanip, pozisyon degisiyorlar ama o en onde, o gozlugune monte ettigi dikiz aynasi ile giden "kil" lider en önde, hep en önde, hep vakur, hep artist. Trafik var, bu sersemleri ekarte edip kurtulamadim, yanan farlari, garip surus hareketleri, dikkat cekme cabasi. Geride biraktiklarini dusunerek bir lafin ruzgarda bana dogru akisi ve cumleyi ucundan yakalayisim sözkonusu oldu:
- Motor daha karizmatik, daha cok bakiyorlar
- Eet, önüne bak salak düseceksin... diyecektim demedim.. Tam yandan gecerken yuttu lafi, Hisar dönemecinde gazladim kurtuldum hiyerarsik sportmen Billy'lerden...

3 comments:

graSS said...

bi de taytlı falansa onlar,illa ki katli vaciptir.

n0s said...

hiç sahilde denize sıfır o yükseltinin üstünde son sürat giden kalkmazsan sana çarpıp denize uçan seni de sakatlayan bisiklet çetesi gördünüz mü? ben pisikopat die onlara derim işte.

bilog said...

o diil de, fotodaki vespa şahaneymiş be.