Monday, July 28, 2008

Televidyon.com


Teknosohbet.tv ile baslayan seruven artik bir webtv-networkune donusmus durumda. Bu isin arkasinda, Türkiye'nin internet deryasinda "bu adam durmadan calisiyor ve uretiyor" listesinde adi en tepedeki isim, Serdar Kuzuloglu var. Fi tarihte, online yayincilar-gazeteciler'in oldugu bir kapali devre mailing listte kendisine sallamamdan 45 dakika sonra 3-5 km otedeki binadan kalkip bizim binaya gelip "birader sen miydin onu yazan" diye gardini alan Serdar K, 30 Temmuz 2008 Çarsamba aksami 17:30-19:00 saatleri arasinda eTohum organizasyonunda, Profilo AVM'de Schiller Cafe'de Televidyon.com'u anlatacak.
Bu sefer ben gidiyorum, o günün hatrini sormaya:
"Birader Serdar K sen misin, Sahin K ile akrabaligin var mi?"

***
Grundig'in bir reklami vardi: TV'den bir el cikip tvnin kapama dugmesine basiyordu. O yillarda Kislaonu'nun karsisinda, suan Plaza Hotel'in oldugu binanin duvarinda da bu temali Grundig reklami vardi. Her gectigimizde bir elin binadan cikacagini dusunurduk ufakken. Bunca zaman gecmesine ragmen Serdar'in birgun tvden kafasini cikarip odada bitecek olmasini dusunmek, Grundig gibi...


Televidyon.com, bir web-tv networku. Webtv nedir? Sadece internet uzerinden yayin yapan televiyon kisaca. Suan bunyesinde DanDun, Kafa Kafaya, Teknosohbet ve Webrazzi'yi barindan bu "ağ" (Burak Arikan'i selamlarim:), zamanla farkli tematik kanallari da barindirmayi amacliyor. Eger siteleri ve programlari inceler, siz de bir baska konuda ya da alanda bir program yaparim diye dusunurseniz, Televidyon.com ile kontakt kurabilirsiniz. Teknosohbet'te Serdar ile Timur'un karin agrisina sevkeden geyiklerini ve Kafa Kafaya'da sevgili Cyrus aka. Burak Bayburtlu (www.burak.com)'nun incelemelerini kacirmamaya özen gösteriyorum ve gelecek-tv-yayinciligi webtv'de diyorum.
Televidyon.com, bir MYK-Medya icraati.

Bir de ekliyorum, Serdar K bu ulkenin Serdar Kuzuloglu'su, Cyrus da bu ulkenin Burak Bayburtlusu'dur diyorum. Diyorum da diyorum...

1 comments:

Unknown said...

serdark`nin bir kadir copdemir tarzi var, onu cozemedim. Konusmasi birbirine benzeyen (orn: cem yilmaz tarzinda konusan bilimum insan) bir turlu bir yere oturtmayi basaramadim.

Bir de yurtsan atakan olayi var, bilisimci olmanin yaninda ne anlatmaya calistigini anliyamadigim abuk kose yazilariyla.