Wednesday, March 5, 2008

24saat


Telefon caldi, actim. Arayan son 24 saatte bir dizinin ortalarindan hikayeye katilmis birinin sesi: "Bizde sezon 3 var mi" dedi. "Var dedim, eksiksiz." "Bir kopya hazirla istiyorlar. Karsiliginda "24"u alacagiz". 24, Jack Bauer. Uygunsa, müsait aralikta eritilebilir. Detox dedi bayan G. gecen gün bu seanslar icin. Bastan asagi olmasa da soldan saga dogru, 5 harf: Detox. Ruhunu terbiye etmen gerekiyor, zaman zaman kurgu bir alana adim atarak. Filmler, diziler, sinema, tv ekrani ya da perde.

24 icin anlasmadan 24 saat once, Scofield'in serüveninde birinci round geride kaldi. 24 icin anlastiktan 24 saat sonra round iki icin kosarken telefon caldi "Isi bitirmek icin 24 saat süren var"

Sanal ile gercek birbirine karisti, ben Jack Bauer degilim ama 24 saatim var.
"Herkesin götünü kurtarmasi icin son bir 24 saati vardir" - Hamdi "Trofolo" Varol

Hepinizi saten carsaflarda severken, bir aksam üstü...

2 comments:

gkhngnyhn said...

"Eğer 24'teki herkes Jack Bauer'ın talimatlarını dinlemiş olsaydı, dizinin adı '12' olurdu."

ayrıca,
"Eğer sabahları uyanıyorsan, Jack Bauer hayatını bağışladığı içindir"

voodoo girl said...

24 sezonlar ilerledikçe çakmalaşıyor gibi hissettiriyor nedense bana. öte yandan prison break hala izlenesi, özünde hapisten kaçmayı kendine kariyer edinmiş bir adamın hikayesi olsa da. adam yakışıklı ya, belki ondan batmıyordur.