Friday, March 14, 2008

Chantage


TVde yillarin kücüklügü ile Ceylan tam karsida. Estetikten nasibini almayi becerebilmis en azindan. Her gördügümde bir yeri degisiyor. Bir sekilde sanat-tv alemi ile bagli oldugun zaman mangir iniyor demek ki, minibuse terfi etmis. Sanatci, zanaatci zevati minibusle, vanla, karavanla dolasiyorlar. Koltuklar, lcd ekranlar hatta Ceylan'in onunde acilmis bir notebook. Memleket diyorum sanatcisi ile de ne guzel serpilip estetik bir hal aliyor. Ceylan bize notebook'undan birsey isaret ediyor, gittikce Jennifelopezeyazan ya da yazmaya teşne endami ile. Kapsonunu cekip, gozluklerin arkasina siginmis. Kapson Scofield'dan, gözlükler Ebru Güzel'den emanet. Ebru Güzel de güzeldi. Ceylan'in notebookuna salladigim aksam benim notebook nallari dikti. Ceylan'dan özür diliyorum sen gercekten bir divasin, bana notebookumu geri ver lan...

t-shirt: chantage
"Ünlü modacinin yanindaki siginti gay olmak arzum yok ama.. bastan belirtim"

her gün baska baska konu
ne basi var ne de sonu
söyle gercek sevgi bu mu
yazin baska kisin baska
hasret kaldim gercek aska
icin baska disin baska
her gün beles yasiyorsun
üstüme gül kokluyorsun
gercege yalan diyorsun
yaptigina santaj denir
böyle aska montaj denir

0 comments: