Thursday, March 6, 2008

Driving to Heaven

Tiesto, Driving to Heaven: Trafige her cikis cennetten ya da cehennemeden ayirtilmis bir yer gibi. Kumarin böylesi. Her yolun varilacak noktasina kadar bunun bir son sürüs olabilecegi düsüncesi ile yol almak. Bu "düsünme, cagirma, cekme kendine" tavrindan da sikildim. Bir trend gibi yayilmis bu mikrobik vaka herkesin birbirine tembih, nasihat dersleri vermesine neden oluyor. Isin fenasi bir ara ben de hocaydim o derste. Yani ben sagdan firlayip bana toslayabilecek köpek sahnesi ile gidiyorum motorda... Carpisinca ne olacak? Ona olay mahalinde bakacagiz


***



Bayildigim islerden biri: marketten maksimum yükü motora yüklemek ve onla eve donmek. Hurdacilik günlerine özlemden ya da motorda 3 kisi gidenlere öykünmekten olsa gerek. Bu alanda sahsi rekorum 1 kic alti, 1 canta olmak üzere, bacak arasina 4, sag gidonda ele 1 tane ile toplamda 7 büyük poset dolusu alisverisi 1km tasimak. Sanki tutmasalar o halde Fethiye'ye bile gidebilirim.

0 comments: